joi, 19 aprilie 2012

Ce va contine acest blog

Pe acest blog am sa incerc sa adaug cam toate programele de afiliere cu plata pe click,
cu plata din vanzari de produse,
cu plata pe afisaje,
cu plata din upload,
vanzari din poze.
Si ce este mai important NU AM SA FAC RECLAMA LA TEPARI.
Se vor introduce numai firme serioase care fac plata Am sa fac comparatia intre ele sa vedem care plateste mai bine, care da bani la timp, hai ca cred ca am ceva de spus dupa dupa 5 ani de experienta cu Google AdSense, AdBrite si alte programe....sunt programe de nu le-am probat o sa le probam impreuna o sa puteti sa va dati cu parerea si o sa ne
spui ce sa ti intamplat.

Am sa demonstrez ca firmele romanesti astea de pe la noi fura webmasteri la greu "am sa fac blogul gen OTV am sa va arat si in reluare si in direct cum ne fura"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu